keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Kela yllätti

Olen niin tuore eläkeläinen, etten tiedä edes kaikkia tukimahdollisuuksia.  Tammikuussa sain Tytöltä vinkin hakea eläkeläisen hoitotukea, onhan minulla suuret lääkekustannukset ja tarvitsen käydä hoidoissa kerran-kaksi kuukaudessa ja käytän lääkärin määräämiä itsehoitotuotteita.  Niinpä Kela kerrankin hyväksyi hakemukseni ilman mitään lisäselvityksiä ja myönsi eläkeläisen hoitotuen.  Olin täysin ymmälläni, yleensä joudun antamaan monia lisäliitteeitä ja selvityksiä, niinpä tämä oli nyt positiivinen yllätys, superyllätys.  Summa ei ole suuri, mutta pieni lisä kuitenkin kattamaan hoitoni kustannuksia.  Joko minä olen oppinut täyttämään hakemukset oikein tai Kela lukemaan tekstiäni.
Kuopuskin on kylässä, joten toinenkin ilon aihe tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti